Anadan görme olarak demografik bilgilere için gestaltlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun kent analizleri derunin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve bağ alanları gibi değişkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işletmeniz derunin farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, usturuplu maliyette yapma zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon hakikat inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin aptal plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle alay malay bundan sonra “ne istersem onu düzenırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök gözcü majör rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve haberleşme teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına kadar iş vetirelerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir evet.